music & sjuk

Stannade hemma idag endå, känner mig så svag i kroppen. Haha, dagen enda och roliga händelse måste ju vara när en killkompis till mig ringde och väckte mig runt klockan åtta imorse, han hade ringt fel och jag babblar på med min trötta morgonröst i sömnen. Hahah......


Takida - Handlake Village

En sak med takida är hur sjukt stor dom har blivit och hur fort det har gått. Jag minns när man var i tretton års åldern och skulle gå på alla deras spelningar och man var helt galen i dom. Fast det var ju då dom inte var så kända och bara spelade i närheten av var de kommer ifrån. Som på ungdomsdiscon, shoppingcenter och gatufesten osv. Och nu spelar dom överallt i Sverige, är med på radion minst sjuttioelva gånger om dagen osv.. säkert utanför Sverige också, jag är inte så insatt längre. Men för några år sedan lyssnade jag på dem hela tiden.


Takida 05 i birsta innan det byggdes om till birsta city, pyttelitet var det då dem spelade där.


Nu ska jag hoppa in i duschen,
Later aligator. ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

haha! jag kommer ihag, du hade typ alla deras latar pa din mp3 eller natt. Men dom ar ju bra ju. jAG ska inte ljuga

2009-01-08 @ 23:32:37
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0