linser


Idag var jag ner på skolan,försov som vanligt så hade bara svenska. Slutade ganska tidigt, så jag och Alexandra drog ner på stan en sväng. Där köpte jag en pälsväst från Gina tricot och sen en latte på Barista. Vi for vidare ut till birsta för hon hade lagt undan en väska där, när vi kom ut dit kom jag på att jag hade glömt köpa väskan jag sätt igår på stan, så får göra det imorgon istället. Väl ute i birsta köpte jag ett transparent lila/vinrött linne och ett par svarta chinos från Monki. I bussen påväg hem från birsta höll jag verkligen på att svimma alltså, shit vad varmt det var. Alltid så jäkla mycket folk på de bussarna, inte klokt. Bättre på bussen hem från stan iallafall. 

 





  inte lika vinrött irl





Nu ska jag äta pankakor, vrålhungrig. Inte ätit något idag.
Och föresten!
Ska få gratis linser från fargadelinser.se, nu är dom påväg. Spännande.    Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

MEN VAD FÅR DU PENGARNA IFRÅN KVINNA?!!!!!!!!!!!! SLUTA SHOPPA SÅ MYCKET JAG BLIR AVIS

2009-01-28 @ 18:25:47
URL: http://www.linneaf.bloggagratis.se
Postat av: Amanda

Snyggt linne! Saknar Sverige shopping. Tax har ar skit!!! + att ingen riktiogt bryr sig om mode har. Alla gar runt med byxorna ut och in. JAg svar! men inte langt kvar tills jag kommer hem!

2009-01-28 @ 23:50:26
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0