LG

Har funderat ett tag på att köpa ny mobil. Hade jag inte köpt upp nästan alla julklapps-penngar på massa skit så skulle denna skönhet kunna varit min nu. Finns i röd svart och rosa. Får se hur det blir. Någon som vet om den är bra?




'' Med LG KU990 Viewty får du en sann multimedia upplevelse. Tack vare den sofistikerade 5-megapixelkameran med Schneider-Kreutznach certifierad optik kan du ta knivskarpa bilder. Telefonen är även utrustad med en kraftfull Xenon-blixt. Viewty är utrustad med en 3-tum stor touchscreen och teknik från LG:s TV-apparater, XD-engine, vilket ger en bättre upplevelse när man tittar på filmer. Telefonen stödjer även DivX formatet. Viewty är en 3G telefon och då den stödjer HSDPA 3,6 har användaren tillgång till mycket snabbt Internet. '' Lockande huh?
                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

Jag skulle ha slagit till direkt om jag hade pengarna!

2009-01-04 @ 19:49:51
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Jessica Hallén

Jo, men jag har en känsla av att jag bara har pengar till en tredje del av telefonen nu,synd det.

2009-01-04 @ 22:24:03
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0