hm..

Satt uppe och diskuterade med två äpplen inatt till klockan sex imorse, och innan det var jag med kricke nils och filip. Efter ett bra tag var vi ner till Nadja också. Klockan sex blev jag less och la mig, somnade fort som attan också.
Idag ska jag till boschen. Lär väll köra dit och hem antar jag. Ska hälsa på farmor, tänkte hälsa på emil också men han skulle till ånge. Suck, vad tråkigt allt är. Nej nu ska jag kleta på mig lite smink. Vi hörs.



Glöm aldrig vem du är, och håll huvudet högt.   ..även om det borde inte komma från mig just nu..

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag dromde om dig inatt! Att du kom och hamtade mig pa din moped och vi for till Birsta men det borjade regna och vi fick och fikade pa Ikea och jag bad en kille knappa ett kort pa oss. XD Fast vi pratade engelska!

2009-01-18 @ 21:04:48
URL: http://amndprsn.blogg.se/
Postat av: Amanda

den svarta kommer fran hm och den prickiga fran asos. Ja, det maste vi! haha!

2009-01-18 @ 22:40:01
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0