charlie

Först och främst.. Tycker att det var en ganska komisk kommentar jag fick av Amanda i förra inlägget, du kan ju gå in och läsa om det intresserar dig.

Var upp till Toprshamma förut och hälsade på min faster och gosa massa med gamm charlie, över 20 år. Riktig gamm gubbe den där missen. Riktigt mysigt har hon fått där i det nya huset, ska nog hälsa på mycket i sommar. Sen var vi upp till stugan en sväng, mest för att titta till bara. Sen iväg till farmor i Stöde ett tag också.

Nu sitter jag med färg i håret, det blir mörk brunt den här gången. Vintrigt. Ser mycket fräshare ut, eller ja.. Får väll hoppas att det gör det när det är klart. Så tänkte skölja ur färge nu innan jag blir svartskalle

                  .. he - he - he .. det där var inte enns kul?                                 

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

vilken av dom? XD

2009-01-20 @ 17:03:13
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0