2 ½ men

Ser att 2½ men börjar nu så eftersom jag är sådan nörd så ska jag se de, även fast jag redan sätt de avsnittet. Ja nöööörd, det säger sig själv. Efter det blir  det faktiskt sova, eller jag ska försöka iallafall.
Börjar klockan 8 imorgon med, så det gäller att vara vaken. Har dock ingen lång dag imorgon, tror jag slutar runt 12 om jag har tur, men endå. Tidiga dagar är endå tidiga mornar.



Föresten, jag har kommit fram till en sak. Till sommaren ska jag fan i mig bara ta det lungt, frågan är om jag enns ska gå på gatufesten. Fattar ni vad pengar man skulle tjäna? Och ska jag erkänna  så har gatufesten aldrig varit  riktigt roligt, någonsin. Reser heldre lite extra i sommar och njuter av sommaren istället för att kasta bort det på så mycket annat, jag kan ha kul endå. Men nu är bara frågan.. skulle jag kunna hålla det?:p

Neeej... natti natti på er! ;>

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

o nej! Ga pa gatufesten! Jag ska ga 3 dagar eller natt nar jag kommer hem :D

Och det skulle ju vara roligt att ses!

2009-01-14 @ 04:23:50
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0