utvilad

Nu är jag riktigt utvilad iallafall! Vet inte riktigt när jag la mig igår men runt ett kanske, och vakande halv elva ungefär för då ringde Alexandra och väckte mig. Prata om allt mellan himmel och jord på en halvtimme, så nu har jag vaknat till litegrann iallafall.

Tänkte göra en kopp te och se en film eller något. Måste ju försöka bli hungrig tidigt eftersom jag måste äta middag runt halv två idag om jag ska hinna äta innan jag ska jobba. Börjar ju tre idag. Och huur länge jag jobbar det vet jag inte som vanligt innom resturangbranchen så får man gå när man är klar.. Men tror det blir runt tio ikväll iallafall. Hoppas det går bra haha : )


Lite sommar skulle inte sitta fel just nu.. ge mig!
                                       Nej nu ska jag gå, men kanske skriver ikväll om jag inte är helt död när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh. ranno! <3 min stuga!

2009-02-19 @ 23:09:00
Postat av: Amanda Persson

fran mig...

2009-02-19 @ 23:09:18
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0