Thank God It's Friday

Hade bad första timmen idag, min kropp värker lite nu, klen som man är. Nära en fight där också, ganska underhållande. Matte och hotell gick fort, och på lunchen åt jag rester från igår eftersom det var så jävla gott! Tacos. Efter skolan sprangs det till bussen och när jag kom hem slockade jag som ett ljus i soffan.

Nu har mamma precis satt in en potatisgratäng i ugnen och jag ska väll börja med fläskfilen nu hade jag tänkt.
Ikväll ska jag vara med Hanna : ) Vet inte alls vad vi ska göra, det visar sig väll..

Lite jag har att göra fram över:
Imorgon..   åka iväg någonstans med Hanna och hennes hund om det är fint väder, sen birsta med henne. Fram mot kvällen ska jag umgås med klasskompisarna och kanske Hanna.
Nästa vecka..    Apun börjar, railway saloon here i come!
Veckan efter det..    fortfarande apu.
..och veckan efter det..    Lov lov lov! guud så skönt

Nej nu ska jag tillbaks till köket, vi hörs!   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0