spotify

Spotify är fan en riktigt bra grej enligt mig. Som youtube fast mindre krångel ;)


Iallafall..  Skola dag som sagt. Och datakunskap för första gången, riktigt blåst lärare alltså. Han skulle passa bättre som fågelskådare eller något. Efter skolan lunkade jag runt med Alexandra på stan ett tag. Kunde inte låta bli att köpa en lång biege cashmir kofta och ett par svarta pumps med träckack, som dock var en storlek för stora.. Vi kan ju hoppas att mina fötter växer lite. Fast de vill jag inte egentligen.. trettioåtta sitter fint.

Nu ska jag försöka sova iallafall..      Nattinatti! ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, det dar med fagelskadare! HAHAH, jag dor! XD

anvand klackarna nar du traffar mig sa jag inte behover kanna mig som en giraff. deal?

ca 4 manader kvar....

2009-02-05 @ 00:58:08
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0