idagidagidag


På med varma kläder, här ska åkas till stugan! :)

Storebrorsan. Han följde dock inte med oss, mig och pappa alltså.

Riktigt mysigt väder, gillar dock inte snö men idag var nog ett undantag.

Pappa ute på ängen, soch dock har ett stort snötäcke över sig just nu.
Flera träd hade fått så mycket snö över sig att stora grenar hade gått av. Hm.. haha.


Blev lite kaffe och bullar hemma hos Allan (grannen) innan vi åkte hem igen.

Och när vi kom hem var det bara att byta om och sticka iväg till min morbror Peter som fyllde år. Där hade mormor gjort mat. Älskar mormors mat, finns inget bättre. Spelar ingen roll om det är köttbullar, fläskfile, nudlar eller något annat enkelt. Hon får till allt så bra.

Nu ska jag läsa CHIC och sen ta ett bad tror jag. Har ju faktiskt skola imorgon och börjar sjukt tidigt. Kök alltså.
          Nej men ha det så bra kids.   
Jessica.

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

Ahh... Alskar Norrland!!!

2009-02-01 @ 22:21:24
URL: http://amndprsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0