bus

Sådärja!

Har precis badat, duschat och gjort en hårinpackning. Mitt hår är ovanligt mjukt just nu. Efter jag trokat provade jag en ny brun utan sol. En sprayflaksa från body shop. Sprayade dock flera gånger för jag märkte ingen skillnad nån gång. Luktade inte lika illa som alla andra brun utan sol heller villket är tummen upp, tål inte lukten. Uuurk. Torkade in i huden fort gjorde den också, massor av uppåt tummar. Får väll vänta tills imorgon och se om det nu blev någon skillnad. En till sak! Jag köpte en tandkräm härom dagen som man ska få vitare tänder av. Haha, alltså ingen vanlig colgate eller något sånt. Och faktiskt så funkar de, de funkar jätte bra. Måste nog köpa en till.


Frågan är nu bara, vad ska jag ha på mig imorgon? suuuck..
Vill ju använda nya pälsvästen men vill inte frysa. Lär ju vara skit kallt imorgon bara för det.

Jaja, nu blir det sova iallafall. Ska upp om bara någon timme känns det som. Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0