Sömnproblemen blir inte bättre..

Missade skolan idag. Var vaken hela natten, till och med när mamma och pappa var vakna för att sticka iväg till jobbet. Somnade väll vid nio tiden imorse och vaknade klockan kvart i elva. Då hade jag försvit mig till min enda lektion. Grymt bra. Not. En annan grej som inte heller är så jätte bra är att jag sammanlagt bara har sovit i ca 5 timmar under två½ dygn.

Nu blire iallafall till att göra något att äta och hoppa in i duschen. Kan ju iallafall försöka komma i tid till jobbet. Vore ju en fördel. Egentligen vill jag bara sova mer, och det är egentligen vad jag behöver. Men har man tagit på sig jobb så får man ju jobba också. Mina ögon gör oooooont.. J A G   V I L L   S O V A ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0