Skottas

Idag har jag varit iväg till stugan med pappa. Vi hälsade även på granngubben när vi endå var där. Så de blev lite kaffe, fika och struntprat. Sen var vi hem till farmor också, mycket trevligt. Redig snöstorm påvägen hem måste jag säga. Hur mysigt som helst. Köpte med oss pizza från gonzan så blev de äta till Anna Ankas jul, Hua va jag inte tål den kvinnan. Tillsammans med Anna Skipper fick man ju huvudvärk. Haha, jävlar i mig. Sen såg jag på Blood diamond med mamma, de blev lite för mycket för pappa med sånna filmer. Han är en klenis som bara kan se på sci-fi filmer. Hur boring är inte det liksom? Hehe. Nä nu ska jag ta och göra något vettigt, bytte nyss gardiner. Haha jo, va gör man inte då man inte kan sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0