Självdö

Ganska trött sedan gårdagen måste jag säga. Eller gårdagen, vi kom väll inte hem förren klockan åtta imorse. Haha, ojojoj säger jag bara. Sitter och hinkar kaffe nu, fast kaffet smakar skit så de är inte allt för kul. Men vad gör man inte för att vakna till? Undra vad man ska hitta på för bus ikväll då. Blir nog mest lungt skulle jag tippa på,( hoppas på !! ) haha.

Snart ska jag lägga mig i badet ett tag och sedan ringa min kära vän Cathrine. Typ hur bra som helst. Typ, liten update men nu fattar liksom ingenting endå skulle jag tro, förutom att jag lever, men de är väll huvudsaken. Jag är inte så mycket för drama. Föresten ogillar jag riktigt tjejiga tjejer och deras enorma svartsjuka. Självdö. Tack ó hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0