Oro

Somnade för ca två timmar sedan. Sov jätte skönt. Dock med alla lampor tända, kläder på och dator, musik och tv på. Men jag sov bra iallafall. Tills att min mamma kom och väckte mig sjuttiofem gånger i minuten och sa att det pep någonstans. Satan i gatan jag har inte fått sova ordentligt på flera dygn så kommer hon och väcker mig när jag väl har somnat. Sen sista gången väcker hon mig och säger att jag har telefon men '' JAG SOVER !! SNÄLLA LÅT MIG SOVA NÄR JAG VÄL HAR SOMNAT, VÄCK MIG INTE IGEN! '' .. Så hon gick iväg. Och jag förblev klarvaken. Kul. Typ hur kul som helst! Eller? Nä. Absolut inte. Jag vill väll förmodligen kunna sova som alla andra människor på denna jord och inte gå runt som en zombie hela dagarna. Har inte fått sova en blund på hela förra natten och det ser inte ut att bli bättre denna natt. J a g   b l i r   g a l e n ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0