tillbaka

Efter jobbet igår gav jag Peter en jack daniels som jag köpte åt han påväg hem från tukiet. Superglad blev han, kul :-) Sen gick jag och mötte upp Caty för att äta pizza. Och på kvällen kikades det lite på fotboll och dracks lite öl, inte för att jag anser att fotboll är en så intressat sport - det var nog mest för umgänget! Haha.

Kom precis hem från Caty, köpte med mig superduper bra frukost hem *not*, winerbröd :] ! ! Finns nog inget bättre än det förutom pannkakor. Så nu ska jag fixa till mig lite sen iväg till jobbet.     y e p p   y e p p !


        
                 It's like one of those bad dreams
                                when you just can't wake up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0