pritat

allt utom seriös
Idag hade jag på mig
ett par ''pirat''-korta braller köpta i landet där man säger hola istället för hej,- konstigt land de där. linne, tunn kofta och gladiatorsandaler. Med andra ord har det varit riktigt varmt och skönt idag.

Pallrade mig ner till skolan ganska sent och när jag väl var där så fick vi sluta, vi skulle berätta om våra abeten osv men det var tydligen ingen som hade gjort klart som så vi fick sluta. Jag och Sandra hade ju dock gjort arbetet men hon var på sjukhuset och kollade hennes diabetes. Efteråt träffade jag Olle på kebabcity med Olivia och Niclas, så gick jag runt med han ett bra tag innan jag åkte hem.

Så nu är jag hemma. Har fixat fram lite kött och köpt sallad osv. Idag/ikväll blir det grillning i Sandras stuga, med sol och vattenpipa, grymt gott kommer det bli!    

Nu: ombytt, ska packa, åka och handla, mooooot Sandras stuga sen blire wäiwäii!! Call me ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0