tyvärr

Tyvärr inga bilder från ikväll. Men en otroligt skön+rolig dag och kväll.

Idag var jag ju upp till Sandra idag, vi och några andra i klassen gick ner till statoil och köpte glass&dricka och sedan bar det av ner mot skolan. Jätte skönt i solen, 10 grader i skuggan, ingen aning hur varmt det var i solen men varmt var det iallafall! Skolan gick bra, provet i data gick as bra och efter skolan blev det en sväng på stan som vanligt. Men idag blev det inget annat än ätbart. Lika bra det, slösar alldeles för mycket pengar nu för tiden.


Sandra och jag idag, tycker om henne otroligt mycket. Riktigt bra vän de där!


Jag utanför skolan, varmt och skönt.. Sommaarr snaaaaart ! ! !

Sen kom jag hem och åt middag och bytte om osv sen kom det massa folk, bland annat Ove(pontus), Kricke, Thomas och greken. Vi mötte upp massa bredsands folk och sen hämtade upp Anton också. Det inhandlades massa korv, dricka och mashmallows (stavning?). Sen blev det grillning ute på fläsian. Nu luktar jag rök och känner mig ganska trött faktiskt, villket är bra eftersom jag aldrig är trött vid den här tiden annars.

Nu ska jag packa ner lite grejer till imorgon sen blir det tv och sova, sköööönt!
N a t t i   n a t t i   p å   e r  !

Kommentarer
Postat av: sandiiie

Du är världens bästa jessi :D <3<3

2009-04-24 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0