tonight

Klev upp runt tio så nu har jag vaknat till lite. Har planer för ikväll men inte för idag. Funderar på att dra med mig nån ner på stan för att äta glass i solen eller något. Men det lutar åt att jag ska upp till kricke en sväng där även filiiiiiiiiip är :-)

Ikväll ska jag och Hanna till Julia för att umgås, grilla, bada och basta! Mysigt va? Vet dock inte alls villken tid vi ska vara där men..? haha jaja. Det löser sig. Nu blir det en dusch och sminkning sen ska jag upp till Kricke lutar det åt. Ska inviga min nya kjol idag som jag köpte förra helgen. Ska ladda batterierna i systemkameran så får vi se om de blir lite bilder kanske.. Hehe



Som sagt, nu måste jag gå.. C'yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0