sollefteå

Mmmhm mhm! :-)

Nu är jag hos Malin i Sollefteå. Kom fram igårkväll och då såg vi på en jätte bra film, skicka vidare hette den. Och på natten satt vi ute på balkongen och kikade efter stjärnfall, vi hann dock aldrig se något för vi insåg efter sisådär en timme att det var för kallt för att sitta ute.

Idag har vi varit på ..''stan'' och fikat massa, sen har vi storsat runt bland affärerna, inte för att det finns så många, men jag köpte iallafall ett par jesus sandaler, ganska söta faktiskt. Två fotoramar, lite smink och typ .. dricka och sånt.

Tanten på bussen igår tog även ca 200 kr för mycket av mig när jag betalade, villket jag inte la märkte till förren idag då jag kollade hur mycket pengar jag hade. Huh.. kärring.

Nu sitter Malin och pillar med massa foton till ett fotoalbum hon köpt idag. Vi ska väll äta snart och ikväll blir det film.
Kanske lägger upp bilder sen.   Nejmen hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0