slö och pölsa

Jag och Malin har nyss varit ute och gått en sväng. Förutom det så har vi väll inte gjort så mycket idag. Vi har sätt på film iallafall. Smala sussie och massa tv serier. Ikväll blir det förmodligen mer filmer. Pratat om allt mellan himmel och jord har vi gjort också. Nu vill jag bara att ungen ska fyltta hem så man slipper sakna henne nå mer när jag är hemma.

Inatt vaknade jag av att jag pratade i telefon i sömnen, ööh.. dumma jävlar som ringer runt fyra-fem på morgonen, har dom lite att  göra eller. La på och fick ur mig nått fint ord som smutts eller något liknande sen försökte jag sova vidare men det gick inge bra för då hade jag tydligen blivit pigg. Funnyfunny.

Föresten så kan jag inte lägga upp några bilder förren jag kommer hem för jag kom på igår att man måste installera ett program för att få in bilder på datorn.

 Jaja,ni dör nog inte. Vi åker hem tillsammans imorgonbitti också, skönt de. Nu ska jag vara lite social med plutten. Bye bye!

 
Hittade bilden på malins dator. Jag på max för ett bra tag sedan.
Haha bara för att det är så tråkigt med inlägg utan bilder..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0