sjuka drömmar och lite sömn

Efter jag ätit igår så somnade på soffan och sov som en stock i flera timmar, skulle egentligen bara vila i nån halvtimme men ni vet väll hur de blir. Vaknade runt halv tio eller något och fick ångest över att jag sovit bort halva lördagskvällen. Så kom Malin hit iallafall. Hon har taigt ut sin moppe så vi tänkte åka bort till Anton som har skaffat egen lägenhet där även Kricke och Thomas var. Haha fast jag vågade inte åka med Malin, så jag fick köra dit. Känndes sjukt ovant men de gick. Fast när vi skulle hem sisådär sjugo i fyra på morgonen så fick hon köra för jag var för trött, men hua villka sendrag jag fick i övre delarna utav benen, och skakade tänder hela vägen hem typ. Haha, hade glömt bort att jag nästan alltid får sendrag när jag blir skjutsad på moppe. Lägenheten var iallafall jätte söt, liten men liksom bra endå.

Uhuhu, ni ska bara veta min dröm! Helt sjukt, drömde att Malins mammas kille skulle döda mig. Seriöst de var så sjukt och så verkliget. Så äckligt, nu är jag fan rädd för han. Och efter ett tag började Malin stå på hans sida och börja kasta knivar emot mig och jag rignde polisen flera gånger men Malins mamma ringde till dom efter jag ringt och sa att jag bara var nån som busringde så dom kom aldrig :| .. haha jävla drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0