sju xl

Henry och Fredde hämtade upp mig runt tre idag. Vi åkte ner till stan och plockade upp Sandra sen bar det av ut till birsta en sväng. Vi köpte inget, vi kollade inte enns seriöst på ett enda plagg kändes det som. Jag ska nog aldrig åka och shoppa med Henry och Fredde, de verkar inte vara deras grej. Iallafall hitta vi en affär med fetaste storlekarna, as ballt. Sen kan jag ju inte påstå att de hände så mycket mer. Chillade i solen och drev med folk i stan.

Vid fem tiden så släppte dem av mig och Sandra på en pizzeria åvanför mig. Så blev de lite mat i magen. Sandras mamma kom och skulle hämta henne så skulle jag få skjuts ner till mig, fast det var fullt med grejer i baksätet så jag fick sitta i Sandras knä där fram. Hahahha, så när jag sitter där och ser ut som ett russin så hör jag en röst ropa '' HEJ JESSICA!! :-D '' hahah så sjukt pinsamt, ett par kompisar med deras kompisar som står där och ska precis åka dom också.

Tänkte att vi skulle umgås allihopa ikväll igen men så blev det inte, vi kom aldrig på vad vi skulle göra så vi sket i det. Henry följde med mig på affärn så köpte jag glass och choklad. Känner mig riktigt tjock idag. Men satan i gatan villken god glass. Citronglass med marängbitar från sia. Jag som älskar citron också. MEN PROVA! mumma :-) Ben 'n jerrys släng dig i väggen!



Så ikväll har jag som sagt inte gjort så mycket. Tänkte se om det kommit ut nå fler avsnitt av nån rolig serie. Börjar sjukt tidigt imorgon så ska väll försöka lägga mig i tid.. Dvs innan tre iallafall. ;-)   N a t t i   n a t t i   p å   e r  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0