shopping



Köpte aldrig något av det jag skrev att jag skulle köpa. Såg dock att dom hade fått in eeeeen enda till utav väskan som jag tänkte köpa på min födelsedag men den var slut då. Så la undan den, kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa den eller inte med tanke på att jag skickat efter en louis vuitton. Har ju dock inte skickats än så det går ju att stoppa. Kan ju köpa båda också men vet inte om jag vill det. Kan ju bestämma mig tills imorgon iallafall. Allt jag köpt idag är ifårn H&M, dusch gelen lukta jätte gott.. typ sommar och godis.  Tror jag och Sandra köpte likadana underkläder fast olika färger :-) haha.

Haha på stan idag så gick jag och Tore (Sandras lillebor, ca 2-3 år) fram till två utklädda tjejer som skulle föreställa påskharar som delade ut påskägg till alla barn. Hahaha, de var så gulligt för han var jätte rädd för dom men ville endå ha ägget. Så stog han ca 1m ifårn påskharen och stäckte försiktigt fram handen som om att haren skulle äta upp honom. Så sött, fast jag skulle nog också bli rädd för dom. Han fick ju sitt ägg iallafall och blev jätte glad. Cute cute.

Ikväll kanske jag ska vara med Sandra igen. Känns bra, gillar att umgås med henne :-) Otroligt bra vän.
Och imorgon kommer Malin hem och ska vara hemma över helgen, så jag längtat!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha jag har exakt samma BH och trosor .. :-p

2009-04-09 @ 17:28:20
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jasså :-P

2009-04-10 @ 13:36:23
URL: http://jessicams.webblogg.se/
Postat av: Sandiiie :D

du är en otroligt bra vän du oxå jessica :) känns så skönt att umgås med dig, man kan prata med dig om allt! :) <3

2009-04-10 @ 20:08:15
Postat av: Jessica

Skönt att höra! <3 love

2009-04-10 @ 22:41:45
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0