Påskmiddag

Började med att vi for upp till stugan våran för att fixa något med skorstenen, det gick fort och därefter for vi vidare till Seans stuga och träffade han, hans tjejs lillebror, farmor och min faster. Blev aldrig så att vi åkte till min faster som vi skulle göra egentligen. Iallafall så bjöds det på smörgåstårta o' grejer där, dock inget jag äter.

Därifrån körde jag till fränsta till mormor&morfars stuga. Satt i solen ett bra tag och myste med kaffe. Så grymt skönt väder idag. Blev en hejdundrans påskmiddag där också. Fast vi skulle ju inte komma egentligen så de blev ju vad dom hade men grymt mycket gott. Och mormors älgkött slår ingen, så sjukt gott.. ni anar inte.

Sen nu har jag nyss sätt på robinsson med päronen. Får se om jag kanske ska hitta på något med Hampus ikväll. Så jag slipper sitta här och vara rastlös. Ciao!


Sitter i bilen utanför våran stuga och väntar..

Påvägen hem, dimmmmiiigtt!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Jaha, då ska jag titta där :)

2009-04-11 @ 22:10:00
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0