min helg har sätt ut såhär

I fredags var jag iväg till skolan även fast jag mådde som en kråka. Skulle gått med Sandra men vi åkte taxi istället. Tur hon har sån gullig baba :-) Klarade idrotts provet och klassen drev martin till .. haha ja va ska jag säga, han skämmdes så mycket på hotell lektionen så han började gråta och svettas. Så otroligt roligt, alla skrattade så de fick ont i magen. Vi fick ett ganska stort grupparbete inom hotel också, men verkar ganska kul endå.


Efter skolan och fram mot kvällen träffade jag Caty, vi åkte med Andre till skönsmon och umgicks med massa folk, trevlans trevlans. Senare var jag ute och flög med Kricke och Anton. Vi plockade upp en stackars Jenny som var ute och gick i spöregnet, hua stackarn hade behövt gått sjukt långt själv annars.. Haha.

Igår/lördags vaknade jag klockan 11 utav att de nya grannana började borra i väggen. Suck.
Klev upp och gjorde mig klar. Runt ett åkte jag och Johanna ner till stan och kikade lite. Köpte ett par skor på din sko. Älskar dem. Sen träffade vi Erik och satt mest och pratade på ett café.

Mina nya kärlekar.

När jag kom hem kirrades det mat, lövbiff och råstekt potatis. Gott!! Och lite senare pallrade jag mig ´ner till Johannas mamma där hon och Erik var. Vi spelade uno som tog lång låång tid att spela ut. Såg på film och pratade massor.


Btw.
erik föddes två gånger. Han kom ut, sen åkte han in igen. Och johanna uppfann bajset i ganska tidig ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0