middag och skakningar

Middagen igår blev bra, tror jag. Verkar som att Hanna och Johanna tyckte det iallafall. Malin kom dock inte. Hanna var tvugen att åka hem tidigt eftersom hon skulle tävla sm i dans i falun idag. Vart många i'n nu känns de som. Ja iallafall så vart det rätt lungt efteråt, jag och Johanna såg lite på talang och när det var slut så kom kricke och Thomas hit. Slog på en film men den verkade inte så värst bra så vi skjutsade hem Johanna och sen var vi ute och åkte lite, plockade upp Anton också. Efter nån timme sådär så släppte vi av Thomas och plocka upp Nadja och hennes kompis och for upp till Oggy där det var en massa folk. Kul till en början men sen lite mindre kul så jag gick hem med Anton, Nadja och den där kompisen. Det var jätte jobbigt där till viss del också, för jag fick hjärtklappningar som gjorde ont, yr i huvet och skakade i både händer och ben. Men de gick väll över emot slutet.

Nu ska jag duscha och fixa mig lite sen går jag ner på stan och träffar mamma. C'yaa ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0