lång natt

Sådär då var man hemma igen. Började med att jag fick skjuts upp till kricke där även en liten filippo var :-) Längesedan jag träffade han. Vi har varit ute och skjutsat massa folk ikväll. Bland annat Hampus i klassen som verkade vara en aning på pikalurven, haha så kul. Pratat en hel del med Malin ikväll också villket var kul eftersom hon ringer så sällan nu, vart en hel del skratt ikväll. Sätt och träffat en hel del ikväll också, skönt endå utan massa spring överallt. Blev sjukt trött runt två sen vid tre piggna man till igen men då åkte vi hemmåt.
 

Hos Anton, vi var dit en sväng och hämtade folk som skulle på krogen. Hehe..


Så nu har jag tvättat av mig sminket och sitter i sängen, snart blir  det sova. Ska bara se om det finns nått nytt avsnitt av någon kul serie ute först.
H o p p a s   n i    h a f t   e n   b r a   k v ä l l !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0