Jag vill jag vill jag vill

Så skoltrött, så skoltrött. Trodde det försvann, men icke.

Jag vill ta ledigt ett år, åka iväg till Spanien, grekland eller varför inte bara tyskland eller något sånt. Mycket kvar att lära men jag är redo. Jag vill jobba. Vill liksom inte hoppa av skolan, för jag tror att jag behöver de här tre gymnasie åren. Men jag orkar verkligen inte nu. Jag vill jobba och se världen, men när jag kommer tillbaka som vill jag väll bara tillbaka igen. Så det blir väll inget sånt för min del. Men jag vill så gärna. Fast det är ju inte gratis heller. Psyket rasar och allt av att göra något man verkligen inte vill/orkar, men vad gör man. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0