grilla korv

Faktiskt varit på alla lektioner idag, ganska duktigt tycker jag. Efter skolan blev det chill med Olivia i solen nere i stan. Skönt vill jag lova. Sen nu ikväll har jag varit ute  bredsand och grillat med Olle, Hampus, Malle och.. Sara?  Kom fler folk när jag åkte, tog sista bussen hem för jag ville inte direkt gå den biten hem i kylan. Tappade bort mina vantar där också men tro Olle hitta dom. Inte för att det gör så mycket, dom var typ sönderbrända endå. Olle och Hampus dom stackarna skulle gå hem sen till bosvedjan. Brrr..


Brasan när vi precis fått igång den, den vart jätte stor sedan ;-P

Olle i min jacka.. lite liten.. haha fast det syns nog inte.

Nu äter jag fil och flingor och snart börjar medium, efter det blir det sova. Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0