dagens


Sötpruppen i sommras, saknar massor. De söta stora öronen och små tassarna som kommer tassande upp på sängen mitt i natten och lägger sig på min mage när jag sov. Och när jag varit ute sena kvällar så blev hon så glad när jag kom hem. Så söt den där, goskatten.

Dagens låt: billy idol - dancing with myself
Dagens dusch: imorse och efter jag färgat håret nu ikväll.
Dagens kläder: slita/nya jeans, linne, kofta, löspolo, skinnjacka, kängor.
Dagens frisyr: knut, men nu utsläppt.
Dagens smink: foundation, mascara, dipliner, ljus ögonskugga.
Dagens händelse: tandläkarn och köpa skor och fixa middagen.
Dagens planer:  tandläkarn och färga håret.
Dagens vill ha: sommar sommar sommar
Dagens saknad: .. tycker jag skriver det hela tiden.
Dagens tråkigaste: att jag har ont i kroppen som en pensionär och halsen är krasslig.
Dagens finaste: no one
Dagens måste: städa, men det blev inte så mycket utav det.
Dagens dricka: vatten + saft
Dagens köp: skor, strumpbyxor och trosa
Dagens kärlek: -
Dagens mående: sjuk, ont, men utöver det - ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0