Dagens



Dagens mående:
  Riktigt bra för det mesta faktiskt! Så skönt.
Dagens låt:  lär väll varit nån i oves bil, har inte lyssnat på så mycket musik annars idag.
Dagens smink: fixade ögonbryn, dipliner, eyeliner, mascara, puder, foundation
Dagens klädsel: idag: slitna jeans, bruna klackar, randig tee, kaval. Ikväll: grå hood, linne, stuprör, svarta klackar.(inget bra skoval!!!)
Dagens händelse: Skola, stan ut med grabbarna med grillning och skjuta pippifåglar och bävrar villket jag tyckte var lite dumt.
Dagens planer: Planen var väll att få sig ork att gå till skolan och sen vara med kricke
Dagens vill ha: Nä klarar mig bra idag.
Dagens saknad: Nej jag har klarat mig bra.
Dagens bästa: umgänget!
Dagens behov: folk att umgås med och det fick jag, hela dagen ut.
Dagens köp: fika och godis
Dagens mat:  köttbullar och spagetti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0