Dagens


Dagens mående:
 Jag mår helt okej :-)
Dagens låt:  nelly furtado - try
Dagens smink: foundation, ifyllda ögonbryn, ljus ögonskugga, dipliner, mascara
Dagens klädsel: glansiga svarta leggings, svart kjol, stor mörkblå/vit randig tröja
Dagens händelse: Än så länge har det inte hänt så mycket
Dagens planer: Stan med Sandra och tore
Dagens vill ha: väska,  bikini, löshår osv. Får se om jag köper allt det idag. Minnet är ju inte så långt, satt.
Dagens saknad: jag saknar min maluttplutt som kommer hem litegranna imorgon !! :-D
Dagens bästa: planer och att jag inte sov bort hela dagen
Dagens behov: sömn och kaffe
Dagens köp: inte än, snartsnartsnart kanske!
Dagens mat:  än så länge, bara kaffe och en macka.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jaa den bilden var fin jessiiei

2009-04-09 @ 14:38:09
URL: http://lforsberg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha tack, äntligen lite possetiva kommentarer här i bloggen! ;-)

2009-04-09 @ 15:32:28
URL: http://jessicams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0