apan som liknar dig

Super skönt väder idag. Verkligen super!

Mötte upp Sandra, Niclas, Sanna och Olivia på stan innan svenskan skulle börja. Massor med mys i solen. Svenskan gick bra, vi har börjat med något nytt om grekiska mytologin osv. Datakunskapen gick också riktigt bra faktiskt. Efter skolan gick vi till Altinska och skrev klart lite papper som jag lämnade in sedan. 

Efter skolan blev det som vanligt, en runda på stan. Gick med Sandra, njöt med mjukglass i värmen. Mums! Första i år. Vi vandra iväg till en liten söt butik där jag köpte en liten och gullig vattenpipa, en svart en. Med tillbehör. Så nu är jag nöjd. Har velat ha en ett bra tag men har aldrig köpt en endå. Den ska med till Sandras stuga imorgon ;-)


Imorse..

 Vi mötte upp Jocke, Robin, Lai och Petter en sväng också. Här på kebab city!

Sandra

Där i ligger min nya kärlek.



                             Kom ihåg att du är namnlös för mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0