today

Idaaaaaaag ska jag säga dig det att....

Jag vaknade en timme före jag behövde vakna, ovanligt för att vara mig men skönt med tid. Halv tio var jag på stan och träffade Alexandra,  Sandra och efter ett tag kom Olivia också. Vi åkte taxi till Södraberget, och på vägen såg vi några killar i klassen så plockae upp dom också. Alla skulle sammlas där Södraberget börjar, och därifrån orgentera upp dit, fyfan villka onödiga vägar det var. Jag gick med  Alexandra och efter ett tag med Johan också, och ingen av oss hade hittat mer än 1 kontroll, hur världelös får man vara? ;p haha.  Det var jobbigt som fan, jag och Alexandra trode vi skulle dö ett tag, att vi hade anas upp all luft som fanns så den var slut (ja, vi är lite anorlunda).
Vid ett kom jag hem, låg och sov till billy idol det gick väll sådär men fyfan vad död jag var så jag brydde mig inte så mycket.

Ska väll göra mat nu snart, måste bara komma på vad jag är sugen på. Vill ha sibylla mat, men orka man åka och köpa? Efter maten ska jag iallafall vara med johanna, hon har erbjudit sig att massera min onda rygg :D fifan vad bra om alla knutar och skit skulle gå bort. Nä nu ska jag gå och rota i skafferiet en gång till efter nått mat aktigt. ciaoo!



Kommentarer
Postat av: elli

hahaha jadu, det är bra att du tror att du vet hur det ligger till! fast tyvärr så har du såååå fel! :D jag älskar jackan och har den för jag att jag tkr den är skitsnygg! woho!

2008-09-27 @ 11:25:40
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0