narnia

hallelåja, jobbig dag idag tycket jag!
Jag klev upp redan klockan sju, (jääättte tidigt för att vara mig!!! ;p) duschade och gjorde mig klar sen kom Javier och pappa skjussade oss till skolan eftersom han endå skulle till jobbet då. När vi kom fram fick vi reda på att vi var där hela 45 minuter för tidigt, så vi satt bara där och väntade och det kändes som att tiden gick jätte sakta. Men iallafall så skulle vi ha skolfoto kvart i nio och jag och några tjejer hade kommit med förslaget att alla skulle ha på sig sina kockkläder och det slutade med att alla stog där i sina kockkläder utom en! (Han tyckte det skulle se dumt ut att ha kockkläder på ett skolfoto, men vem är det som ser dum ut om det bara är en på bilden som inte har det?;>) Igentligen ville jag inte vara med så jag hade inte fixat mig riktigt eller så men Alexandra och Javier övertalade mig och jag vill inte påstå att nått av korten blev bra, och på porträtt fotot ser mina ögonfransar avklippta ut. 
Jaja, efter fotograferingen hade vi servering men typ bara teori och vi slutade dagen klockan tolv och då gick jag, Olivia, Alexandra och Javier och åt på Hedbergska.

Efter allt med skolan gick jag till mammas jobb och skrev ut e-ticketen till flyget, och sedan var jag och kollade efter arbetsskor med pappsen, skorna skulle komma till en butik imorgon för dom hade dom inte inne. Så imorgon blir det att åka dit och prova.

Mormor är här och har suttit och pratat med henne ett tag, fick precis pengar av henne till resan och det behövdes.
Mormor<3

Nej men ska sluta skriva nu, ska se på narnia 2, hoppas den är bra för jag är verkligen uttråkad nu..
Och förkyld är jag också, passande.

narnia 2

 * kletar snor, klagar på min hals och hostar på dig * hihi hejdå
... och ja, jag har dålig humor, men dedär var inte roligt :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0