kung fu

hejhopp!
Jag har faktiskt inte gjort så mycket sen jag kom hem,
bara sätt på film och så, kung fu panda var bra men inte så bra som jag trode, haha men han var jätte söt och jag tyckte synd om han genom hela filmen. Också måste jag bara säga att jag har fått min skinnjacka såld, as skönt känns de eftersom den kostade en del och jag inte använde den eftersom den var för stor, men nu är den borta och jag har lite extra klirr i kassan tills jag åker utomlands, men jag vet fortfarande inte om jag får ledigt, får förmodligen reda på det på onsdag, och om jag får ledigt så åker vi om 8 dagar från och med inatt.

Och som sagt är jag ju ledig imorgon, eller jag kanske inte nämnt det?  Jag är iallafall ledig imorgon, och varrannan tisdag ett tag framöver. Och imorron ska jag nog vara barnvakt direkt på morgonen och är det fint väder ska jag nog ut och gå en sväng eftersom det blivit lite av det nu.

Jag har precis sätt ett avsnitt av sex and the city, och just det avsnittet har jag säkert sätt fem gånger minst och likandant med alla andra, antingen sitter jag framför televisionen och glor för ofta eller så visar dom samma avsnitt allt för ofta.

Så ikväll har jag iallafall ingen brådska till att hoppa i säng, nä men bara för det är jag skit trött.. fast jag skulle endå inte kunna somna. Men nu börjar 2½Men så jag får hoppas jag inte sätt det avsnittet också, haha ;) nej men hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0