foto

Blev ju foto med Johanna ikväll, jag som tyckte det var perfekt väder att dra ut och fota i förut och när man kommer ut är det hur mulet och tråkigt som helst. Blev iallafall några bra bilder, men har faktiskt ingen ork alls för att sitta här och redigera dem nu, rätt jobbigt att redigera bilder på en laptop tycker jag.

Johanna
På bilden: Johanna Wide   
Dålig kvalité som vanligt här, men ska inte klaga...

Nu sitter jag här och har ont i ryggen som i hvete, tror jag kommer dö av ryggskador eller något sånt. Haha, läskigt.  Nej nu ska jag nog tvätta bort det smink som finns kvar i mitt ansikte sen dagen och hoppa i säng tror jag, skola tidigt imorgon, suck.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0