film

Tog inte bussen imorse, fick skjuss av pappa istället, skönt! Och han jobbar på mimer skolan så när barnen som går där är påväg till bussen till skolan så burkar pappa plocka upp dom och skjussa dom istället, haha så pinsamt att han gjorde det när jag åkte med också. '' Vem är hon där ? vad heter hon  ? hej!!!!!!!!!!!!! !! ! !! ''

Ja ja, iallafall fick vi kockkläderna idag
, man ser verkligen jätte rolig ut och det känns jätte ovanligt typ >__<
Men byxorna är as sköna! iallafall har vi haft yrkesteknik idag, bara varit i köket nästan. Vi har gjort flera olika dressingar, majonäs och road island och nåra fler, och sallad till det då! ;p och lärt oss hacka bättre, typ till potatis, grönsaker och sånnt skit. Och i början av lektionen svimmade Sanna, en i min klass. Hon bara föll ihop, jätte läskigt var de.. stackarn.  Men de verkade som att de gick bra sen iallafall.
 Vi slutade något innan ett idag och imorgon ska vi vara lediga och det kommer vi vara varje tisdag varrannan vecka ett tag framöver så som det ser ut nu.

Så ja, efter skolan gick jag med.. olivia(?) hon går i min klass, vi pratade lite o så sen gick jag till navet och åkte hem med bussen. Så sen dess har jag inte gjort så mycket, ska gå o se på film nu, Kung fu panda blir det!  såå .. hejrå :D


Kommentarer
Postat av: natts

kung fu panda är inte bra =(

2008-09-04 @ 09:16:29
URL: http://nattsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0