bonde

trött trött trött..

Idag har jag varit i stugan, jag körde dit och hämtade upp Sean på vägen också. Uppe i stugan rev vi vedboden, det tog väll en timme kanske, fort var det gjort och finare blev det. Vi har två stora ''majbrasor'' ute på ängen nu med grejer som ska brännas upp.
På hemvägen stannade vi till och åt sen hämtade vi upp Hanna, Seans tjej och hennes bror och Mex (Sean och Hannas hund). Släppte av dom sen var jag hem och duschade, duschade länge och skönt var det vill jag lova.

Efter duschningen kom Andre, Fredde och Hanna och hämtade mig så var vi upp på Södraberget i mörkret och gick tarzanstigen, kan inte påstå att de var så jälva roligt, slet bara ut min nya skor. haha :p
Efter det träffade vi Robban och nån till, vi var på mcdonalds sen på vägen därifrån blev Robban stoppad av polisen för han lekt lite när han körde så Andre körde efter och då blev ju han också stoppad. hahahaha ..... otur.


Lägger inte in några bilder idag, måste verkligen sova nu om ungefär 6 timmar måste jag kliva upp för jag har lektion klockan 8 imorgonbitti, Javve ska ringa mig lite efter 7, ååh va jobbigt. Tidiga mornar dödar mig, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0