borrororrr

Har varit hemma hela dagen, blev ingen skola för min del alltså dvs att jag missade provet i servering idag och det var ju inte så bra.

Blev inte heller så mycket sömn inatt för mig, inte pga  ögat utan mina mardrömmar som är tillbaka. Drömmdre alltid mardrömma förut, varje natt men nu ett tag har dom varit borta och inatt kom de tillbaka. Vaknade hela tiden med ungefär en timmes mellan rum och drömmen bara fortsatte spelade ingen roll hur hur jag låg eller något det bara fortsatte hela tiden och det var så konstigt på ett sätt men det var inte så att det inte skulle kunna hända i verkligheten. Sista gången jag vaknade försökte en gubbe köra in en borr i magen på mig, och massa andra saker, helt sjuka drömmar.

H
ar iallafall klutta i massa salva i ögat nu så hoppas det går ner sig för imorgon ska jag fan på skolan och ha resturangkök sådeså, kul bara att andra ögat mitt också börjat svullna till lite, hueeeeee.



Gammal bild, vill ha långt och svart hår igen,
får se hur det blir med den saken eftersom jag funderar på kort hår också.
hue kommer  säkert ångra mig något grymt om jag klipper mig kort.

I aint trying to say I weren't there that day
I'm just trying to say it didn't happen that way
It's okay, make your moves
Cause I know you'll be back in a year or two  :/

Har inget mer att tillägga, hejs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0