svart


DAGENS
Frisyr:
  slarvig knut, håret står lite åt alla håll idag.
Smink: lite foundation, mascara, fixade ögonbryn och dipliner.
Klädsel:  Cheap monday jeans, svart långärmad tee
Bästa: Har kommit på att mina förstora converse skor är bra att ha tjocksockar i, nu ska jag använda dom oftare! 
Planer: Planen för idag var att vara hemma och se på film och vara ute och gå och den verkar funka fint.
Vill ha i allmänhet: liten gnutta kärlek och penngar!
Materiella vill ha: Vill ha hem de skor jag beställt, och vill ha massor med penngar så jag kan shoppa och spara till berlin om de blir det i vår.
Beroende: haha, mandariner och kaffe!
Bottennapp: tråkigt väder, och träden är nakna..
Längtan: Berlin, om det blir av, isåfall kanske vi åker till Polen under samma veva  och det skulle varit underbart.
Inspiration: jadu, haha.
Mående: trött i skallen, men pigg som fan. Har druckits jäkla massa kaffe här idag.
Tips: sånna finns de inte mycket av idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0