time

Idag har jag mest slappat, svullnaden i ögat har nästan gått ner helt nu, skönt som fan.  Tog ett bad förut också, gjorde ansiktsmask och drack kaffe, mys!  Har sett ett par avsnitt av Family guy och ätit fiskpinnar, kokt potatis och remolaud sås, haha gott som fan men endå äckligt på något sätt.

Mammma funderar på att köpa en 50 tums plasma tv, haha vet inte vad det är för knäpp hon har fått men jag säger inte nej till det eftersom jag får deras gammla tv, klumpig men större än min. Så när (om) dom köpt den så ska jag möblera om i mitt rum,  en av mina fotöljer ska upp till stugan för har inte plats. Mitt rum ser ut som ett trångt vardagsrum där någon har försökt tränga in en stor säng, ja de är ju fint på sitt lilla vit. (not)

Så nu är man pigg pigg pigg, ska ta o åka iväg till Johanna nu och fixa i löshår på henne, så kommer jag hem senare och är förhoppningsvis skit trött så jag kan somna inatt. Imorgon börjar jag redan klockan 8.00 tror jag så det gäller att vara vaken.
     
   Men nu måste jag skynda mig lite, hejdå ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0