sova måste vara kärlek

Fick VG på idrottsprovet, körde även cooper testet med Olivia och det gick väll sådär för mig *latis* men faktiskt trode jag det skulle ta längre tid. Efter idrott var det matte som vanligt, efter det försökte tycka i mig en av skolans hamburgare också, som inte är världens bästa om man säger så, hamburgeköttet ser typ kokt ut. huaa *ryser*

Efter maten gick jag och Sandra och mötte upp Javve och Olle, vi alla vanrade ner till bussarna, jag åkte med Javve,
haha vi har alltid någonting att prata om, men aldrig något viktigt. Vi har alltid kul iallafall (:
När jag kom hem..
läste jag igenom några bloggar lite lätt sen somnae jag ganska fort. Det tycker jag är skönt med mina fredagar, att jag kommer hem vid tolv på dagen och kan sova ut till den tid man skulle varit hemma igentligen, för vad ska man göra annars? inte läxor precis ;d jag älskar att sova.


Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på? aja, det visar sig. Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0