sjusovarn

Oj! Nu har jag inte skrivit på ett tag, så blir  kanske mycket nu men ska göra det kort.

I söndags var jag ute och gick med pappa, tråkigt väder, lite små kyligt och träden är nakna, ingen rolig syn.
Mot kvällen kom Hanna hit, vi pratade, fikade och började se The O.C från början, skulle inte förvåna mig om vi ser alla sesånger en gång till. ;)

Igår, Måndag..
gjorde jag faktiskt inte så speciellt mycket vad jag  kan minnas?  Men mot kvällen bestämmde jag med Johanna och Linnéa att vi skulle hitta på något. De började med att vi var hos Johanna ett tag, mycket skratt! :')
Men efter ett tag var vi upp till Linnéa och Johanna drog efter ett litet tag bara. Vi kikade på Boston tea party, och det blev ännu mer skratt för våran del, har saknat Linnéa och våran dumma humor. När det var slut kom Malin också, satt och pratade alla tre till klockan två nånting för då gick vi hem.

Och tillbaka till nutid. Vaknade för två timmar sedan, villket är hyffsat sent endå. Har ett par grejer idag som måste göras så ska nog inte sitta här så mycket mera. Måste fixa mig lite nu, annars blir dagen ganska tight. 
Sååå, kanske skriver mer sedan. ciiao!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0