redan onsdag

Lovet bara flyger iväg..? kanske man borde säga men tycker endå inte det har gått så fort även fast det gjort det. Lovet har varit som det ska, har fått sova ut riktigt. Men än är det inte över, lovet avslutas ju med halloween fast jag har faktiskt ingen aning alls vad jag ska göra då.

Igår åkte jag iväg med moppen och ställde in den i mormor och morfars garage, jag använder ju den inte så den gör ingen nytta i vårat garage precis. Och det känndes som att jag skulle ramla villken sekund som hellst, spegelblankt på backen. Efter det gick jag och pappa runt sidsjön, mörkt och kallt ute, sen blev det ica en sväng. Vid midnatt var jag ut med Kricke och Anton ett tag.

blablabla..
Jag vaknade  klockan tio imorse, inte sovit så bra inatt efteresom folk har skickar riktigt irriterande sms runt tre inatt så jag kunde inte somna. Sen efter det har jag bara drömt massa sjuka drömmar. Men nu ska jag göra ett ryck och gå ut och gå med Linnéa och hennes hund, senare ska jag ut och gå med pappa också.  bajbaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0