O

Se men inte höra, inte höra men inte se då?

Matematik, arbetsmiljö och säkerhet, tårtätning, och svenska idag. Fick VG på en grej till arbetsmiljön, toppen.
Gick med Javier hem och somnade direkt när jag kom hem. Har ätit big boy mat och slappat, riktigt tjockt.
Nu ska jag lägga mig, trött trött och åter igen trött. Orkar inte enns tvätta bort sminket, ajaj min hud blir bara värre och värre men tyvärr jag orkar inte, godnatt!


Cirka tre år gammal bild, haha vad liten jag var! :>


Bild tagen i helgen, har lagt ut innan men den är lite redigerad här villket den inte var sist jag la ut den.


Kommentarer
Postat av: Spådam Annki

Tjena Snygging, du är het som faan på den bilden och vad söt du är på den första bilden, ja liten : )

Länka till mig då så spår jag dig lite, vi kan kolla det du undrar över, du vet vad jag menar. OM du vill länka då addar du bara [email protected] så bokar hon in en tid till dig !

Kram Annki

Vad älskar du ? Jag älskar regn..

2008-10-16 @ 05:19:30
URL: http://kartomantik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0