möte todayyy..


Klicka för större bild.

På skolan idag hade vi resturang kök och vi tillagade wienershnitzel med klyftpotatis, och det vart supergott.
Såg ut som på bilden förutom att vi hade kylftpotatis då, annars lika! ;)

Efter det hade jag utvecklingsamtal, det blev tidigare eftersom min mentor hade tid så jag kunde sticka hem direkt efteråt istället för att vänta på pappa. Det gick superbra, blev lite chockad bara när hon tyckte jag hade så mycket från varo, men sen kom jag ju på att det var sen jag varit utomlands, tur de. Haha..

    Feeettt!
Vi köper hem en 50 tums plasma tv till vardagsrummet idag, om dom inte är slut eller något annat knas men det tror jag väll inte. Mamma bestämde sig imorse så pappa skulle åka ut till birsta efter jobbet och köpa ;d


Kom nyss hem, är skittrött, funderar på att plugga inför serveringsprovet senare som vi skulle haft igår igentligen. Fast jag kanske inte behöver göra det förren nästa vecka. Jaja, nu ska jag vila ett tag, har varit så sjukt trött idag så har druckit jätte mycket kaffe och de är ju inte bra, är inte pigg nu alls ....blä gonatt! ;> häh ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Man tar dom i armen :)

2008-10-09 @ 17:54:44
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0