Mamma mia!


Maaaaaamaaaaaamia!
Nyss sätt på filmen Mamma Mia! med mamma och pappa,
bra var den iallafall riktigt fint ställe dom spelat in filmen på
också var det faktiskt ganska många roliga scener i filmen.
Jag älskar Grekland.



Tror iallafall jag börjar bli bättre i ögat, inte lika svullet nu även om det är mycket kvar som ska lägga sig. Tänkte smeta in lite salva igen nu och borsta tänderna sen och lägga mig i sängen och försöka sova. Man blir ganska trött av att anstränga ögonen så när dom gör ont. Men det kanske blir bättre av att sova med den där salvan i ögat inatt? För natten som var, var verkligen inte rolig eftersom jag vaknade stup i kvarten av att det gjorde ont eller hade tårar fulla kinderna och kudden.

                                                                         
Alicia Keys - Lesson Learned  ♥                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0