igår idag och aj

Ni ska bara veta hur jävla ont jag har i mitt öga, hade ont igår också rann i ögat lite då och då men nu rinner de hela tiden och svider som satan och är jätte svullen, nästan satt jag inte kan se. Jätte jobbigt är det!!!  >:

Igår var det längesedan jag hade så kul ibland tror jag, åkte ju till Malin vid halv nio kanske och när ja kommer dit börjar de med att hennes mamma slänger ur sig ordet arab till Morgan för hon blev irriterad på honom, hahaha. Fyfan va roligt det var. ;d Sen skulle vi se någon film men det blev inte så mycket filmtittande för vi pratade mest, sen åkte vi ut med Fredde och Henry en sväng, upp till Malin ett tag igen. Sen var vi till Anton och där var de folk som Filip och Kricke  sen kom de fler o fler men bara Pontus som stannade, riktigt kul hade vi, stog vikt på mitten av skratt för det mesta ;)
Men efter några timmar blev jag så sjukt trött att jag ringde efter skjuss men dom ville att jag skulle vara kvar med dom ett tag så jag var de, sen åkte jag hem.
Trött och ont i ögat som få försökte jag sova vid fem tiden och inte fan gick de så bra heller, bara rann och rann i ögat. Och nu se ja ut som ett mongo på ren svenska.      

Håller iallafall på att tömma min andra laptop o ska lägga in grejerna på den här laptopen istället, så kanske lägger upp nån gammal ful bild sedan.

irriterad mongo jessica säger - hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0